2013 m. rugpjūčio 12 d., pirmadienis

Mano nerti kaklo papuošalai

Mano nerti kaklo papuošalai
 
Tai papuošalai kuriuos esu nunėrusi. Kaklo papuošalų idėjų galite rasti šioje nuorodoje:
http://snieguolesmezginiai.webs.com/apps/photos/album?albumid=14983911
Išsirinkite, o aš mielai jums juos įgyvendinsiu.




 Dvispalvis kaklo papuošalas. Yra užsegimas, kuriuo galima reguliuoti papuošalo ilgį.





   Kaklaraištis nertas rumunišku nerimu (detalės jungtos adata).
   Jis puikiai tinka vyrams ir moterims.
























 Medalis iš monėtų.


2 komentarai:

  1. Aš visiškai pakerėta. Tokie kaklo papuošalai turėtų vitrinose stovėti kaip eksponatai. Žavinga!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokie nuostabūs kaklo papuošalai. Visiškai kitokie ir traukiantys akį. Atrodo tikrai labai stilingai ir madingai.

    AtsakytiPanaikinti